duminică, 1 decembrie 2013

Un an. Primul an.


Ce perfect e totul; ma simt datoare sa ii multumesc ca exista. Inainte sa il intalnesc credeam ca am mai fost indragostita, dar fiecare zi petrecuta cu el m-a facut sa aflu ca eu nu stiam ce inseamna sa iubesti. A trecut un an de cand mi-a zambit atat de frumos incat am hotarat sa il rasplatesc toata viata si sa ii ofer cel mai sincer suras de fiecare data cand ma va strange de mana. A trecut un an de cand m-a privit asa cum nu o facuse nimeni pana atunci si am decis sa ma uit in fiecare zi in ochii lui si sa ii spun cat de mult inseamna pentru mine. A trecut un an de cand mi-a adresat primele cuvinte pe care nici acum nu mi le-am scos din minte si de atunci am stiut ca el va fi cel caruia ii voi sopti cel mai sincer TE IUBESC! 

Cum as putea sa definesc PARADISUL? Soptindu-i numele spun tot. Nu credeam ca cineva, vreodata, pe Pamant, acum, ma poate face atat de fericita. Inca nu imi vine sa cred, dar stiu; el e mai mult decat tot ce mi-as fi putut dori.
 With love,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu