duminică, 24 noiembrie 2013

Nu e important cum te vad altii. E important cum te vezi tu insuti

Majoritatea persoanelor sunt extrem de influentate de parerile din exterior, unii ezita sa se afirme de teama de a nu fi judecati gresit. Adesea auzim astfel de vorbe: "Oare ce va spune X despre mine?", "Doamnee, ce va crede lumea cand ma va vedea asa?!", "Nu pot sa fac asta, iti dai seama ce vor zice restul?!" Aceasta nu este o atitudine de promovat, in curand se va ajunge la "Ce va crede lumea cand vor vedea ca RESPIR?!"
Refresh !!
In viata trebuie sa exerciti anumite actiuni daca tu crezi ca te-ai simti bine facandu-le. Ai obiceiul de a cere pareri care, de cele mai multe ori, te descurajeaza, te lasi influentat in luarea deciziilor pentru ca iti este frica sa nu fi pus intr-o lumina proasta. Pai si-atunci tu cum contribui la PROPRIA ta atitudine, la PROPRIUL tau stil, la PROPRIUL tau mod de viata ?! Accentuez "PROPRIU" pentru ca ar trebui sa iti apartinta, nu sa fie cladit din parerile celor din jur. 
Orice persoana are vise, aspiratii, dorinte ascunse. Eu vreau sa fac in viata ceea ce imi place, sa urmez facultatea care cred eu ca mi s-ar potrivi, sa lucrez din placere, sa fac din munca mea pasiunea mea, visez sa ma vada cei din jur asa cum sunt, sa ma aprecieze pentru cum gandesc eu, pentru ceea ce pot sa creez eu si sa cladesc eu. Mi-ati considera opinia una exagerata daca as spune ca parerile din jurul nostru nu conteaza. Ba da, au rolul lor, dar trebuie sa stim sa le filtram, sa le despartim pe cele constructive de cele ce au un strop de rautate si cel mai important, sa stim sa le identificam, sa le deosebim. Dar, pana la urma, cea mai importanta parere este cea pe care o ai tu despre tine. Degeaba esti vazut intr-un anumit mod, degeaba esti laudat daca tu nu te simti confortabil in pielea ta, daca nu esti multumit de ceea ce esti sau de ceea ce faci sau de felul in care o faci. Am apreciat intotdeauna persoanele care se ghideaza dupa lucrurile care contribuie la fericirea lor. De ce sa fii apreciat de restul pentru ceea ce nu esti, in loc sa fii apreciat de tine insuti pentru ceea ce esti cu adevarat?! Gandeste-te ca niciun om de pe strada nu vede in oglinda ceea ce vezi tu, nicio persoana din restaurantul in care obisnuiesti sa iei pranzul nu simte ceea ce e in sufletul tau.




 Gandeste-te ca mereu parerea lor despre tine nu va coincide cu a ta. Fiecare individ te priveste in felul lui; noi suntem diferiti, deci vedem altfel lucrurile.E important sa crezi in ceea ce esti si sa ii faci pe ceilalti sa vada si ei ceea ce vezi tu.
With love,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu