miercuri, 18 decembrie 2013

De Craciun toate drumurile duc acasa



Deja cand aud "decembrie" ma gandesc la zapada, la mirosul de cetina, ma gandesc la vin fiert, ma gandesc la semineu, ma gandesc la familie. Nu m-as putea simti fericita de Craciun daca nu as fi cu cei dragi. Imi voi aminti mereu cu cat entuziasm asteptam venirea Mosului; Ajunul Craciunului insemna pentru mine cel mai magic moment din an. Dupa ce luam cina in familie, ma repezeam in pat si ma uitam pe geamul plin de luminite si ghirlande, pandindu-l parca pe cel ce avea sa vina sa imi daruiasca un zambet, o amintire frumoasa si o jucarie.
Nu a trecut niciun Craciun fara sa impodobesc bradul si sa ma bucur de frumusetea lui, dar nu decorarea bradului este cea care conteaza, ci sentimentul de reunire a familiei. Ce ar fi Craciunul daca ai fi singur? Nu e un simplu eveniment; nu poti simti spiritul sarbatorilor daca nu gusti din mancarea in care mama pune toata dragostea si daca nu deschizi cadoul pe care tata l-a cautat atat de mult ca tu sa fii multumit. Nimic nu e mai frumos decat sa adormi in seara de Craciun in patul tau, sa te trezeasca un glas suav, atat de cunoscut, ce te face sa te simti implinit de sarbatori.

Ma uit la parintii mei si vad cat de mult se iubesc, cat de dulce se privesc si realizez cat de important e sa ai o familie frumoasa; poate daca ei nu ar fi fost asa, daca nu ar fi fost aceasta armonie si daca nu ar fi fost iubirea care pluteste in casa alaturi de mirosul de brad de fiecare data cand e Craciunul, sarbatorile mele ar fi fost diferite. Cum sa nu iubesc Craciunul cand si el ma iubeste la randul lui?! Imi ofera in fiecare an sansa de a sta cu familia mea perfecta, cu parintii mei model si imi selecteaza in fiecare an prietenii cu care sa ma bucur de iarna si de spiritul sarbatorilor ce vine odata cu Mosul. Cum sa nu ma intorc mereu la ei?!

Craciunul este singura perioada din an cand ai dor de casa, chiar daca esti deja acolo, chiar daca stai in bratele persoanei dragi si esti fericit.
With love, 
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu