sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Fericirea

Fericirea este un sentiment de multumire sufleteasca intensa si deplina. Aceasta este definitia pe care dictionarul ne-o ofera, insa sunt sigura ca pentru fiecare dintre noi fericirea are o alta semnificatie. Pentru el fericirea poate insemna promovarea la locul de munca, ea gaseste fericirea in cadourile pe care le primeste, tu intelegi prin fericire senzatia pe care o ai cand dorintele ti se indeplinesc, dar pentru mine fericirea sta in zambetul lui. I-am spus ieri despre ce vreau sa scriu pe blog si m-a intrebat in ce consta fericirea mea. Eu nu am facut decat sa il strang de mana, iar el a inteles ce voiam sa spun. Mi-a zambit. I-am adresat si eu aceeasi intrebare, m-a privit in ochi si m-a sarutat.
Initial credeam ca fericirea consta in "a avea", dar cu timpul am inteles ca fericirea este mai sanatoasa cand face referire la "a fi", la "a fi" cu persoanele potrivite. 
Eu consider fericirea ca fiind in stransa legatura cu intelegerea, pretuirea, cu a fi inteles si a pretui. Nu poti detine un zambet sincer traind in singuratate, minciuna, nu poti avea sclipire in ochi daca te simti tradat. Surasul apare fie odata cu lucrurile, oamenii si momentele unice ce te-au marcat, fie odata cu satisfactiile pe care le ai datorita lucrurilor materiale. Desi ai putea considera varianta a doua ca fiind pe termen lung, prieteniile longevive sunt cele ce iti pastreaza zambetul pe buze, amintirile frumoase te emotioneaza si marile iubiri te fac sa te simti cu adevarat FERICIT. 

Obiectele de vestimentatie se demodeaza, florile se ofilesc, bijuteriile se pot pierde; astfel, lucrurile acestea nu te mai pot face fericit, insa amintirea lor e cea care ramane si te face sa simti emotia, sa retraiesti momentul, sa te gandesti la oamenii cu care ai impartasit clipele respective.




Cu lucrurile acestea ramai; asta inseamna fericire.

With love,
 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu